MIHAI DANA- LUDMILA –
INSPECTOR COMPARTIMENT REGISTRATURA SI RELATII PUBLICE
Compartiment Registratură Generală şi Relaţii Publice
Email primar@primaria23august.ro
Telefon 0241 733018
Program de funcționare:
Luni: 08.00 – 16. 30
Marți: 08.00 – 16. 30
Miercuri: 08.00 – 16. 30
Joi: 08.00 – 18.30
Vineri:08.00–16.30
Procedura Privind Liberul Acces la Informatiile de Interes Public
Cererile de solicitare a informațiilor de interes public, indiferent de modul în care au fost formulate, se înregistrează, de îndată, la structurile sau la persoanele responsabile de informarea publică directă, în Registrul pentru înregistrarea solicitărilor şi răspunsurilor privind accesul la informațiile de interes public.
După înregistrarea cererii, structurile sau persoanele responsabile de informarea publică directă au obligația să comunice solicitantului, direct sau electronic la adresa de e-mail furnizată, data și numărul de înregistrare a cererii. Pentru cererile transmise prin poștă, numărul de înregistrare va fi comunicat numai la solicitarea persoanei care a formulat cererea.
In situația în care informația solicitată este dintre cele care se comunică din oficiu, se asigură de îndată, dar nu mai târziu de 5 zile, informarea solicitantului despre acest lucru, precum și sursa unde informația solicitată poate fi găsită.
La solicitarea expresă a persoanei interesate, informațiile de interes public comunicate din oficiu vor fi comunicate și în scris, pe suport electronic sau hârtie.
În cazul în care informația solicitată nu este dintre cele care se comunică din oficiu, solicitarea se transmite structurilor competente din cadrul autorităților și instituțiilor publice, care dețin informațiile solicitate, pentru a verifica respectarea prevederilor art. 12 din Legea nr. 544/2001, cu modificările și completările ulterioare.
Termenele pentru comunicarea în scris a unui răspuns solicitanților de informații de interes public sunt cele prevăzute de Legea nr. 544/2001, cu modificările și completările ulterioare, și anume:
a) 10 zile pentru comunicarea informației de interes public solicitate, dacă aceasta a fost identificată în acest termen;
b) 10 zile pentru anunțarea solicitantului că termenul prevăzut la lit. a) nu a fost suficient pentru identificarea informației solicitate;
c) 30 de zile pentru comunicarea informației de interes public identificate peste termenul prevăzut la lit. a);
d) 5 zile pentru transmiterea refuzului de comunicare a informației solicitate și a motivării refuzului.
Termenele specificate se calculează de la data înregistrării solicitării; nu intră în calculul termenelor ziua de la care începe să curgă termenul, nici ziua când acesta se împlinește.
Când ultima zi a unui termen cade într-o zi nelucrătoare, termenul se prelungește până în prima zi lucrătoare care urmează.”
Plata serviciilor de copiere se poate face în numerar,
prin mandat poștal, prin decontare bancară, prin intermediul cârdurilor bancare
și prin intermediul altor sisteme de plată, potrivit prevederilor legale în
vigoare.
Contul în care se va efectua plata este: RO46
Prin costul serviciului de copiere se înțelege costul direct al operațiunii tehnice de copiere a informației solicitate pe suport hârtie.
Conform H.C.L. nr. 25/27.04.2018 privind stabilirea impozitelor si taxelor locale pentru anul 2019, taxa de multiplicare s-a stabilit după cum urmează
- Format A4 față – 0,7 lei/pag;
- Format A4 față – verso 1,1 lei/pag;
- Format A3 față – 1,2 lei/pag;
- Format A3 față-verso – 1,6 lei/pag;